Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

HAPPY END!


Καλησπέρα σας!! 

Ελπίζω η ανάρτηση μου να σας βρίσκει καλά, οι τελευταίες εξελίξεις στην χωρά μας αλλά και σε όλον τον κόσμο είναι πρωτόγνωρες και δυσάρεστες για όλους.  
Μένουμε στα σπίτια μας για το κάλο όλων, για να μπορέσει να γίνει  παρελθόν όλο αυτό που συμβαίνει.
Έτσι άλλαξε η καθημερινοτητα μας από την μια μέρα στην άλλη χωρίς να ξέρουμε τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον.
Αν είσαι αισιόδοξο άτομο προσπαθείς να δεις και τα θετικά αυτής την κατάστασης, εγώ βρήκα πολλά, ένα από αυτά ήταν να ασχοληθώ με τις χειροτεχνίες που τόσο αγαπάω, καιρό με περίμεναν εκεί υπομονετικά υλικά που είχα μαζέψει, σε μια εκδρομή που είχαμε πάει και τώρα ήρθε η ώρα να τα χρησιμοποιήσω μιας και έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο  !!!     
 Έτσι λοιπόν έφτιαξα στεφάνια για τις αγαπημένες μου φίλες που τώρα δεν μπορούμε να συναντηθούμε άλλα όταν θα γίνει αυτό θα είναι  ένα δωράκι για να θυμόμαστε την δύσκολη αυτήν περίοδο που ζήσαμε και ότι δεν θα είμαστε πότε ξανά οι ίδιοι πια άνθρωποι!!!  








Δημιουργήστε, περάστε χρόνο με τα παιδιά σας, με τα αγαπημένα σας πρόσωπα, ασχοληθείτε με τον εαυτό σας, γράψτε τις σκέψεις σας σ΄ ένα χαρτί για να θυμάστε αυτήν την στιγμή!!!

Και όλα θα πάνε ΚΑΛΑ!!!!

Σας φιλώ !!!!
#μενουμε_σπιτι

2 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ!!!Μπράβο,έτσι ν αντισταθούμε στον ιό που τόσο υπουλα μπήκε στη ζωή μας.Καλή δύναμη και αισιοδοξία...ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!! ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!

      Διαγραφή