Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

ΜΑΣΚΕΣ!

Καλημέρα!!!!
Τι κάνετε???? Ελπίζω να περνάτε καλά!!!

Σήμερα μάσκες, αν και δεν περίμενα να κάνω τέτοια ανάρτηση ποτέ, η αλήθεια είναι ότι δεν τις συμπαθώ και πολύ , μάλιστα θα έλεγα καθόλου.......... 

Όμως  η μανούλα μου και η φίλη της έχουν αντίθετη άποψη !!!   

Έτσι με έπεισαν να φτιάξω μερικές !!!!

Η ροζ για την μανούλα μου!!!!



Η δαντελένια για την φίλη της Ελένη!!!!


Αν και μου έγινε παρατήρηση για την τελευταία "Βρε παιδάκι μου λίγο κόκκινο χείλι"  χαχαχαχα!!!!
Τα έβαψα αλλά δεν το έβγαλα φωτογραφία!!!!
Περιττό να πω ότι είχαν μεγάλη επιτυχία και τώρα δεν ξέρω πως να αποφύγω να μην τις ξαναφτιάξω !!!  χαχαχα!!!!


Καλό μεσημέρι να έχετε!!!







9 σχόλια:

  1. Ωραίες..Η πρώτη πιο πολύ , ειναι ανοιξιάτικη με τις πεταλούδες της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξερω-επειδη φτιαχνει τετοιες μασκες μια γειτονισσα μου-οτι εχουν πολυ δουλεια!αλλα κι εμενα δεν ειναι απ'τα καλυτερα μου!!!οι δικες σου ομως ειναι πολυ περιποιημενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα καλή μου , ήρθα να δω τις μάσκες σου και μένα η ανοιξιάτικη μου αρέσει πιο πολύ , εγώ δεν το έχω καθόλου με τις μάσκες.Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω! τέλειες είναι!!
    Αυτή με τη δαντέλα θα τη φόραγα και χωρίς κραγιόν!!!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες μάσκες και οι δύο!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι μάσκες σου!!!!κι εμένα μου άρεσε η πρώτη!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και όπως λες δεν τις πολυσυμπαθείς τις μάσκες, τις έφτιαξες πολύ όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφες και οι δύο,αλλά η πρώτη πιο χαρούμενη.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΄Ομορφες......
    Αυτή με τη δαντέλα πιο ξεχωριστή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή