Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

My White Happy Christmas Tree!

Hi!!!!!

Η μπλοκογειτονια γέμισε Πανέμορφα Χριστουγεννιάτικα Δέντρα!!!
Σήμερα είναι η σειρά μου να σας δείξω το πρώτο δεντρό μας γιατί τα προηγούμενα χρόνια οι μεταθέσεις δεν μας επέτρεπαν να κουβαλάμε και Χριστουγεννιάτικα στολίδια μαζί μας.......

Άσπρο - Μεγάλο 2,40 - και με θέμα τα γλυκά όλα επιλογές την κορούλας μου της Αλεξάνδρας!!!!



Παρέα φτιάξαμε στολίδια cup cake, τα υπόλοιπα στολίδια παγωτά και μανιτάρια είναι αγορασμενα από γνωστό πολυκατάστημα!!!

Ο Άγιος Βασίλης μας!!

Ο πλεκτός τάρανδος!!!
Τα κεκάκια!!!!
Τα χειροποίητα δεντράκια μου!!!
και φυσικά τα trendy ρόδια !!!
Ελπίζω να σας άρεσαν!!!
Με αυτές τις εικόνες θα πάρω μέρος στο διαγωνισμό της φίλης μας ΡΕΝΑΣ για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό μας.

Μην ξεχνάτε το GIVEAWAY μου που λήγει στις 15/12/ περιμένω όσες δεν πήραν μέρος ακόμα.

Σας φιλώ και σας εύχομαι καλό απόγευμα!!!!

20 σχόλια:

  1. πανεμορφο,λιτο και ξεχωριστο,δεν μου αρεσουν τα πολυφορτωμενα κι αυτο ειναι οτι πρεπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχο!! Μου αρεσει που ειναι λευκό!
    Και τα cupcake τέλεια!
    Ολα ομορφα! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ εντυπωσιακό!!!Μπράβο!Μου αρέσει που είναι λευκό κι έχεις επιλέξει ασυνήθιστο στολισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου!
    Είναι πολύ όμορφο και πολύ ωραίο το γούστο της κορούλας σου..!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα είναι υπέροχα!! Και το δέντρο και τα πανέμορφα ζαχαρωτά του και η τουρτιέρα σου και τα μικρά δεντράκια φυσικά! Τι να πω; Μου άρεσαν όλα... Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πρωτότυπος στολισμός,μπράβο!!!!
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγειά το δεντράκι σας, είναι μια γλύκα με όλα τα σολιδάκια του !! και μεις καινούριο πήραμε φέτος, αλλά όχι άσπρο ακόμη.. μια φορά θα πάρω όμως, το έχω άχτι :) μου άρεσε και το λευκό φαναράκι με το κεράκι μέσα, και τα χειροποίητα δεντράκια σου !!
    Να περάσετε τέλεια στις γιορτές, πολλά φιλάκια **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο το λευκό δεντράκι με τα στολίδια που φτιάξατε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι τέλεια όλα μπράβο σας!Γεια στα χέρια σου.Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ!!!!!!!είναι τελεια!!!!ολα ειναι υπεροχα και πανεμορφα!!!εχω εντυπωσιαστει!!!!!..ειδικα με τα cup cakes :) Και του χρόνου κοπέλα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο ειναι το δεντρακι σας!
    Και του χρόνου να ειστε καλα!
    Γιααααα περνα να παρεις μερος στο giveaway με το δεντρακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να ειστε καλα για τα ομορφα σας λογια!!!!!
    αν και ειχαμε κατι που δεν το περιμεναμε...
    ο μικρος μου ειναι 15 μηνων και με το που βλεπει τα cup cakes και τα παγωτα ηθελε να τα φαει "μαμ μα" ελεγε αφηστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφος και πρωτότυπος ο στολισμός σου!!!!!Και του χρόνου!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. I love your creativity. I have added you to my blog. Thank you for stopping by!
    I tried the translate button, it did not work for me.

    ray

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ,πολύ όμορφο το δεντράκι σας! Μ'αρέσει που είναι όλα τα στολιδάκια γλυκάκια : )
    Και τα χειροποιήτα δεντράκια σου είναι φοβερά! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο! Και του χρόνου!!!
    Ξετρελάθηκα με τα cupcakes στολίδια!
    Πολλές ευχές για υπέροχες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φανταστικό!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι γερή κι ευτυχισμένη και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ομορφα κοριτσι..τελοια ολα..τα δεντρακια τα στολιδια..νασαι καλα..καλο σ.β...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. It doesn't help that i am not a girly girl; after all, a erotic massage that has all of the other benefits? So by taking the Coronado Bridge off of I-5. Whichever way you prefer, I will post those as well.

    Here is my blog post :: tantric massage London

    ΑπάντησηΔιαγραφή