Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

VIVA ROMA!

Βuon Μese!! Καλό μήνα !!!

Σήμερα η ανάρτηση μου έχει να κάνει με το ταξίδι μου στην Ρώμη!!!

Πραγματικά μια υπέροχη πόλη, με σπουδαία ιστορία και αξιοσημείωτη προσφορά στην επιστήμη, τον πολιτισμό και τις τέχνες. Τα πολυάριθμα και εξαιρετικής ομορφιάς μνημεία της, την εχουν αποδώσει την προσωνυμία «η αιώνια πόλη». Το ιστορικό της κέντρο που εκεί περισσότερο εμείς μείναμε, έχει καταχωρηθεί στη λίστα των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ από το1980.

Φωτογραφίες πολλές , αφού όπου και να σταθείς μνημεία και αξιοθέατα βλέπεις λες και είναι ένας ενιαίος αρχαιολογικός χώρος !!!!
Ελπίζω να σας ταξιδέψω για λίγο έστω και με τις φωτογραφίες μου και σας εύχομαι να πάτε και εσείς!! Αξίζει να δείτε αυτήν την πανέμορφη πόλη!!!!!

Πρώτη στάση το Πάνθεον ναός αφιερωμένος στους Ολύμπιους Θεούς.



Πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας ήταν η Φοντάνα ντι Τρέβι ή Κρήνη ντι Τρέβι, είναι ένα συντριβάνι στην περιοχή Τρέβι. Το μεγαλύτερο μπαρόκ συντριβάνι της πόλης ύψους 25,9 μέτρων και πλάτους 19,8 μέτρων.

Το Κολοσσαίο, επιβλητικό αμφιθέατρο της αρχαιότητας χωρητικότητας 50.000 θεατών. Στην τρίτη εικόνα η αψίδα του Μεγάλου Κωνσταντίνου!

Υπέροχη αναπαράσταση πολέμου με φοβερή λεπτομέρεια.

Στον δρόμο μας δεν θα μπορούσαμε να μην συναντήσουμε και τον περίφημος Καίσαρας!
Η Ρωμαϊκή Αγορά.

Μνημείο του Βιτόριο Εμανουέλε Β'.
Είπαμε να ξεκουραστούμε από το πολύ περπάτημα πίνοντας espresso και fredo cappuccino
στο γνωστό Καφέ Γκρέκο (Caffe Greco) είναι το πιο ιστορικό "καφέ" της ιταλικής πρωτεύουσας και βρίσκεται σ' έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, στη Βία Κοντόττι. Ιδρύθηκε το 1760 από τον Έλληνα Νικόλα ντέλλα Μανταλένα, από τον οποίο πήρε και το όνομά του.
Το δικαστικό μέγαρο Ρώμης. (κάπου εκεί είμαι και εγώ !!!!!!!!)
Στο βάθος το Βατικανό και η Βασιλική του Αγίου Πέτρου.


Το Μαυσωλείο του Αδριανού, συνήθως γνωστό ως Castel Sant'Angelo.

Ο ποταμός Τίβερης και τα περίεργα του!!!

Περιοχή Βία Κοντόττι με μαγαζιά απο τους πιο γνωστούς σχεδιαστές!!!!
Ελπίζω να σας έπεισα για μια βόλτα στην Ρώμη!!!!
Μου άφησε όμορφες αναμνήσεις και εικόνες, σίγουρα θα ξαναπήγαινα!!!!
Σας φιλώ!!!!

14 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΤΕΠΗ ΜΟΥ!
    ΩΡΑΙΑ Η ΡΩΜΗ! ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αριβεντερτσι Ρομααααααααα........μου θυμισες την Βλαχοπουλου φιλεναδα.....τα πειστηρια του εγκληματος στο "γεστογαν" δεν ειδα και τα υπολοιπα "καμαρια" για να σιγουρευτω πως δεν ησουν με κανεναν κουκλο Ιταλο με το κοστουμακι του πανω στην Βεσπα....χιχιχιχιιχιχι...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ξερω μπορει να ημουν με αυτους που ειπα μπορει και οχι........ ετσι ειμαι εγω ολο μυστηριο!!!! χαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περπατησα λιγο κι εγώ μαζί σου κι ήπια ένα καφεδάκι στα γρήγορα! Οι εικόνες σου μεγάλες ξεμυαλιστρες, ειδικά οι νυχτερινές...τέτοια ώρα, τέτοια λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα!!! Τι ωραία που είναι η Ρώμη...
    Έτυχε 9 ώρες να μίνω και μαγεύτηκα!!!
    Φιλιά καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα, εύχομαι πολλά, πολλά νέα ταξίδια...! Ωραίες οι φωτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Deppy μου ειδα τις φωτο και ζηλεψα!!!!!!!!
    Σου ευχομαι να κανεις ταξιδια παντα και να μας ταξιδευεις μαζι σου μεσα απο τις φωτογραφιες σου!
    Καλο μηνα σου ευχομαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας έκανες υπέροχη ξενάγηση...Πανέμορφες οι φωτογραφίες!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οπως πηγαινα σταματησα στις υπεροχες φωτο..μας ταξηδεψες ολους να σε καλα κι αλλα ταξιδια σου ευχομαι..καλο απογευμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ αχ αχ δεν έχω πάει Ρώμη και θέλω πολύ!! Πάντα τέτοια βρε κορίτσι, εύχομαι να κάνεις ακόμη πολλά και όμορφα ταξίδια. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλώς σε βρήκα Ντέπυ μου σε περιμένω στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του stars and icicles πέρα απο τις κατασκευές παίζουν φωτογραφίες , σκέψεις , ποίηματα , κέιμενα ότι και αν έχει να κάνει με Χριστούγεννα σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρααα!
    Ομορφη ξενάγηση, πείστηκα εντελώς πως αξίζει να επισκεφτώ την Ρώμη.
    Καλό Σ/Κ, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες φωτογραφίες και η ξενάγηση σούπερ!!!Ντέπη μου σου εύχομαι να κάνεις πάντα τόσο όμορφα ταξίδια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θελω βολτα στην Ρωμηηηηη!!!και ζηλευω πολυ!!πολυ!πολυ!!πολυ ομορφο το blog σου!χαιρομαι πολυ που θα τα λεμε!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή