Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Μεταλλικά Κουβαδάκια Μπομπονιερα Βάπτισης!!!

Καλημέρα!!!

Ο ήλιος λάμπει....η ζέστη φουντώνει όσο περνάει η ώρα ..........άλλα τι να κάνουμε έτσι είναι το καλοκαιράκι έχει τα θετικά του και τα αρνητικά του!!!
Ελπίζω να κάνετε σχέδια για διακοπές, φέτος νομίζω οτ΄ όλοι τις χρειαζόμαστε περισσότερο από κάθε άλλη φορά!!! 

Για μια ακόμη φορά έχω να σας δείξω μπομπονιέρα για αγοράκι άλλα αυτή την φορά σε μεταλλικό κουβαδάκι στις αποχρώσεις του γαλάζιου-τουρκουάζ και άσπρου!!!  

Η μαμά Μαριάνθη θα βαπτίσει τον μικρο Γιωργάκι αυτήν την Κυριακή στον Πορο!!!

Μου ζήτησε να φτιάξω μπομπονιέρες με θαλασσινό θέμα, έτσι συνδυάζοντας τις ιδέες μας βγήκε αυτό το αποτέλεσμα!!! 

Κουβαδάκια με τούλι δίχτυ για να θυμίζει θάλασσα με  τα σαπουνάκια στο ίδιο θέμα!!!






Σαπούνια στις αποχρώσεις του μπλε, με αρώματα καλοκαιρινά!!



Τα μεταλλικά κουβαδάκια!!




Έτοιμες!!!!!


Έφτιαξα και ένα καβαλέτο χειροποίητο στις διαστάσεις που θέλαμε, για να στολίζει την είσοδο της εκκλησίας!!!!



και φυσικά ένα μικρο για το τραπέζι με τις μπομπονιέρες!!!


Πως σας φαίνονται????
Μαριάνθη, να χαίρεστε το μικρός σας "Πειρατή"!!! Να είναι πάντα χαμογελαστός και με υγεία!!!!
Τα καλύτερα για την οικογένεια σας!!!!

Τα λέμε φίλοι μου σύντομα με μια κατασκευή Βήμα - Βήμα μιας και πολύ καιρό έχω να σας δείξω!!!!

 ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ!!!!

13 σχόλια:

  1. ονειρο ειναι, μπραβο σου κοριτσι μου!!!!να ζησει ο γιωργος και να'ναι καλοτυχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλόγουστη η βάπτιση!! Να ζήσει ο μικρούλης σαν τα ψηλά βουνά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορα όλα και το θέμα της βάπτισης το καλοκαιρινό άρεσε πολύ στο δελφινακι και σε μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!!!Μου αρέσουν πολύ τα σαπουνάκια που κάνεις!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα κουβαδάκια με τα παιχνιδιάρικα σαπουνάκια!!!! Αλλά και τα καβαλέτα για το καλωσόρισμα, φανταστικά!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουκλίστικα και πρωτότυπα τα κουβαδάκια και τα σαπουνάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανα όλα σου γλυκιά μου!!Μπράβο!! φαντάζομαι αρώματα!! πω πω!! φιλάκια και καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα..ψαχνω και εγω να βρώ σαπουνακια για την βαφτηση της κορης μου αναλαμβανεις κατι τετοιο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα..ψαχνω και εγω να βρώ σαπουνακια για την βαφτηση της κορης μου αναλαμβανεις κατι τετοιο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες οι μπομπονιέρες.Μου άρεσε ο συνδυασμός σαπουνάκι-κουβαδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή