Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Total Pink !!!

Πρόλαβα έτσι???

Ένα τσαντάκι που πριν πολλά πολλά χρονιά είχε δώρο ένα περιοδικό, το είχα παραμελημένο σε μια ντουλάπα  στο σπίτι των γονιών μου...... (Να είσαι καλά μανούλα μου που δεν πετάς τίποτα!!!!!)

Όταν το είδα ποιον θυμήθηκα?? Εσένα γλυκιά μου Βιβή και τον διαγωνισμό σου!!! !!! !!!!



Μαζί με το τσαντάκι βρήκα και την παλιά μου γραφομηχανή που είχα στο δημοτικό!!!
Θησαυρούς κρύβουν τα πατρικά σπίτια !!!!

 Λατρεμένο κοριτσίστικο ροζ!!!!



Σας άρεσε η μεταμόρφωση????

Σίγουρα τώρα θα την κρατήσω !!!!

Καλό Απόγευμα Φίλοι μου!!!

18 σχόλια:

  1. καλα φιλεναδα μου ξεχωρισες παλι....πολυ ομορφο...να ξερες ποσα τετοια τσαντακια εχω πεταξει...θα μου την δανειζεις που και που???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενω αν ειχες την μαμα μου θα σου εμενε και κανενα για να το φτιαξουμε τωρα!!!! χαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα!!Το έκανες υπέροχο!!!Πραγματικά δεν πρέπει να πετάμε τίποτα, με λίγη φαντασία μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε κάτι χρήσιμο και όμορφο!!!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ!!!!
      Η αληθεια ειναι οτι κατι που δεν το χρειαζομαστε τωρα μπορει να το χρειαστουμε αργοτερα!!!!

      Φιλια!!!

      Διαγραφή
  3. τέλεια μεταμόρφωση Δέσποινα! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό της Βιβίκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη έγινε!!!Τα λουλούδια φανταστικά!!Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη μεταμόρφωση.Άκρως καλοκαιρινό τσαντάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφα το μεταμορφωσες Δεσποινακι μου! Αντε και καλη επιτυχια! Κι εγω σημερα το εστειλα! Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίο το τσαντάκι σου!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι στον διαγωνισμό της Βιβής!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρέλα το ροζ τσαντάκι, μπράβο Deppy μου!!! Με τέτοια τέλεια μεταμόρφωση, θα τη χαρείς πολύ. Με γεια σου και καλή επιτυχία...
    Μόνο η μικρή μου κόρη δε λέει να κάνει καμιά επίσκεψη για κρυμμένους θησαυρούς και μ' έχει πήξει στο τζάντζαλο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ!!!ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟ; Ε ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΥΝΕΣ ΚΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!
    ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Κέντησες" στο τσαντάκι , Δέσποινα! Εγινε σαν καραμέλα, σκέτη γλύκα! Με αρκετές δόσεις ρομαντισμού ! Καλό βράδυ, καλή μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστικό έγινε! Τέλεια η μεταμόρφωση!...μου έδωσες ιδέα!...έχω κι`εγώ κάτι τέτοια τσαντάκια καταχωνιασμένα....
    Έγινε πολύ όμορφο να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρόλαβες πρόλαβες! Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, εγινε πολύ πολυ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμμετοχή στο παρατσάκ, ε?? Πολύ όμορφο και πολύ ροζ το τσαντάκι! Τώρα η κλήρωση έγινε, οπότε πάμε για άλλες δημιουργίες! Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή