Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Βάπτιση με θέμα τον Πρίγκηπα!!

Να 'μαι και εγώ!!!!

Καλό μεσημέρι σε όλους!!!

Αυτές τις μέρες ο καιρός δεν είναι ιδανικός στην Δράμα, αν και έχουμε ήλιο κάνει πολύ κρύο.
Έτσι το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας το εκμεταλλεύτηκα φτιάχνοντας διάφορες κατασκευές.
Σε λίγες μέρες οι αγαπημένοι μου φίλοι και κουμπάροι θα βαπτίσουν έναν μικρο πρίγκηπα τον
Βασιλάκη.
Μου ανέθεσαν να φτιάξω τον στολισμό και την διακόσμηση της βάπτισης και ιδού το αποτέλεσμα........

Οι προσκλήσεις!!!
Το ευχολόγιο!!!

Οι βαλίτσες και το μπουκάλι!!!
Στην βαλίτσα οι κορώνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για κρεμαστό στο δωμάτιο του μωρού!!! (γιατί τίποτα δεν πάει χαμένο).
και τέλος η λαμπάδα!!!





4 σχόλια:

  1. deppy mou ti na po gia tis dimioyrgies soy einai oles apithanes !!!! me to kalo h bafthsh toy mikroy soy prigkipa !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολυ φλωρα!!!! να εισαι καλα!!!!
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Deppy καλώς σε βρήκα!! Τι ωραία πραγματάκια που έχεις εδώώώώ. Αχ πρέπει να βρω κάτι κι εγώ για τη βάπτιση του μικρού μου! Τέλεια! Θα τα ξαναπούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή